Re: os2 warp 3 vs win96 (under construction... :))) )

Autor: A.Gorbiel (mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 03 Apr 1995 - 14:53:31 MET DST

Chwilowo nie mam ochoty na podgrzewanie tej awantury...
Wiec tylko pare drobnych spraw:

krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl (Krzysztof Mlynarski) wrote:

> Taak... z tym, ze ilosc bledow w MSW stanowi okolo 90% tego "czegos" nie

Prosze o przesylanie wszystkich znanych bledow Windows 3.11 +
na adres A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.PL. Pelna liste udostepnie publicznie.
(To nie zart, ale goraca prosba do wszystkich tutaj!)

> sobie jeszcze raz tego OS'a, poprosic bardziej doswiadczonego kolege o
> skonfigurowanie i po kilku miesiacach pracy z tym systemem

Dzieki! Przeliczylem i wyszlo, ze mi sie nie oplaca: zbyt duzy jest
koszt zatrudniania "doswiadczonego kolegi" i kilku straconych miesiecy.

Ponawiam propozycje! Mam 8 MB, a IBM wymaga tylko 4.

> Bullshit! Kazda gazeta Kolego, to ma sluzyc przede wszystkim przekazywaniu
> rzetelnej informacji czytelnikom.. a dopiero pozniej, napychaniu kabzy
> zespolu i szefostwa tejze. Jesli uwazasz inaczej, to zmien prace.

Mowa oczywiscie o gazetkach sciennych i innych spolecznych...

> Coz... moge stwierdzic, ze dopuszcza sie Kolega tu pomowienia. Czy mam ten
> e-mail przeslac panu Wimmerowi?

Sure! N.b. mam nadzieje, ze _czytales_ ten artykul Pawla Wimmera...
Podaje adresy: ul.Stepinska 22/30, 00-739 W-wa; Compuserve: 70007,5713

> Bo dzis za takie gadki idzie sie siedziec

Tak bylo gdzies do 1989. Ale widze, ze i Ty chcesz powrotu tych czasow...

> W imieniu powaznie rozbawionego srodowiska Panska
> niekompetencja, ktora doprawdy nas zaskakuje:
>
> -Krzysio M.
Andrzej G.

-- ,
Andrzej Gorbiel <A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.PL>
Gazeta Wyb*rcza Oddz. Katowice, (++48-32)512-130 ext.225, fax (++48-32)512-472