Re: os2 warp 3 vs win96 (under construction... :))) )

Autor: Tomasz Wasiak (wasiaktm_at_zsku.p.lodz.pl)
Data: Mon 03 Apr 1995 - 12:37:53 MET DST

On Sun, 2 Apr 1995, Krzysztof Mlynarski wrote:
(...)
> Nihil novi sub SOLE....
> Ale jesli dzieki temu mozesz cos robic w tle, zamiast czekac bezproduktywnie
> godzine, kiedy np. ow Corel raczy cos wydrukowac, to zysk jest ogromny.
Czys Ty choc widzial raz Corela ?!?!...

(...)
> Taak... z tym, ze ilosc bledow w MSW stanowi okolo 90% tego "czegos" nie
> mowiac o tym, ze najwiekszym bledem jest uzywanie i posiadanie samego MSW.
A to ciekawe.....

(...)
> Coz.. jesli np. masz PC 386 z 4MB RAM, to ja sie w zasadzie nie dziwie, ale
> to jest smieszne. Owszem... mimo tego, miele, nie miele, ale dziala.....
Co jest _s_m_i_e_s_z_n_e_! - 386 z 4MB!!!
Tee, Ty sie przejdz po biurach, administracji i zakladach pracy- tam stoja
jeszcze XT i AT - a 386 jest maluuuutko!
Nie znasz rynku!- widzisz tylko, pewnie, to co jest na Twojej uczelni!
A i tego tez nie jestem pewien! Zobacz na czym niekiedy pracuja nasi
studenci, a dopiero potem gadaj glupoty!

A teraz na temat:
Sam uzywam, ucze i pisze programy na Windows - i nie mam z nimi
najmniejszego klopotu. Najbardziej rozpowszechniona na SWIECIE siec
LAN - Nowell (wszystkie badania statystyczne to potwierdzaja) nie ma z nimi
problemow - a sprobuj na nowellu dac OS'a!

Jednym slowem wole Windows 3.11-sprawdzone, dzialajace poprawnie
i posiadajace _wiele_ oprogramowania - niz cienki i malo popularny OS
(nawet Warp)!
Nie licz ze OS szybko zdobedzie zwolennikow - zbyt wielu ludzi woli
uzywac komputera do jakis konkretnych prac -edytory, arkusze,
specjalistyczne programy - chodzace wszak juz pod Windows- niz bawic sie
niesprawdzonymi, niepewnymi nowinkami - a wez pod uwage ze poprzednie
wersje OS'a byly do kitu.

(...)
> W imieniu powaznie rozbawionego srodowiska Panska
> niekompetencja, ktora doprawdy nas zaskakuje:
>
> -Krzysio M.
Tee, Ty to mow za siebie - wszyscy krorym pokazalem Twoj list, mimo
ze podobno do "srodowiska" naleza - popieraja zdanie p.Gorbiela!

Przepraszam Wszystkich za ton tego listu, ale szlak czleka trafia, gdy
na liste trafiaja takie straszne i bezpodstawne obelgi od p.Krzysia!

Tomasz Wasiak

wasiaktm_at_zsku.p.lodz.pl