Re: X.500 i baza userow.

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_palma.icm.edu.pl)
Data: Sat 01 Apr 1995 - 13:44:40 MET DST

Piotr Gronek (gronek_at_ftjibm.ftj.agh.edu.pl) wrote:
> Uzyskalem informacje od personelu ACK Cyfronet w Krakowie, ze
> wprowadzone ostatnio do systemu X.500 np.
> dane o pracownikach AGH zostaly pozyskane z ogolnopolskiej bazy
> informcji adresowych o samodzielnych pracownikach naukowych.
> Taka baza danych jest utrzymywana przez OPI w Warszawie (pelna
> nazwa to chyba Osrodek Przetwarzania Informacji) .
> Brak w nich adresow e-mail, ale moga byc wprowadzone.

glowny problem w tym, ze dane OPI sa niepelne, nieaktualne
i dotycza tylko pracownikow od stopnia doktora wzwyz.
Z naszych doswiadczen wynika, ze najtrudniej uzuskac
jest czasem dane od samych uczelni, ktore albo ich
nie posiadaja (sic!) albo nie widza potrzeby wprowadzania
do sieciowej bazy takiej jak X.500 (sic!!).
Zreszta o ile wiem, OPI tez tych danych nie udostepnilo,
tylko sprzedalo ...

--wojtek