Re: X.500 i baza userow.

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 29 Mar 1995 - 13:05:46 MET DST

Kacper Nowicki (kacper_at_fuw.edu.pl) wrote:

| A jakie jest zabezpieczenie przed glupimi dowcipasami ?
| Rozumiem, ze przy recznym zmienianiu bazy danych zmieniajacy "na oko"
| ocenia, czy informacji mozna zufac, czy nie ?

Pewnym zabezpieczeniem jest to, ze kopia takiego listu idzie na adres,
ktory dana osoba podala - czyli na jej wlasny. Errors-To: natomiast na
adres administratora x500. Jesli podany adres jest poprawny - wlasciciel
konta otrzymuje kopie i jakby co, moze wyjasnic 'dowcip' slac email na adres
administratora x.500. Jesli adres nie istnieje - administrator x.500
otrzymuje list od postmastera i moze na tej podstawie ocenic, ze cos jest
nie tak... Poza tym, zawsze mozna zadzwonic, bo x.500 to glownie wlasnie
ksiazka telefoniczna...

| Mam nadzieje, ze to nie jest czepianie sie. Jestem ciekawy
| jak sie autentykuje kilka tysiecy pracownikow naukowych Wroclawia ?

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * ------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl