Re: X.500 i baza userow.

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 29 Mar 1995 - 13:00:59 MET DST

On 29 Mar 1995, Stanislaw Polak wrote:

> Ja znalazlem siebie. Ale rozpoczalem szukanie od entry Cyfronet. Dla entry
> Poland poszukiwanie (mnie samego) daje wynik negatywny. Hmm... czyzby ACK
> Cyfronet Krakow nie lezalo w Polsce ?
  ---
  Trzeba obrze zrozumiec strukture i funkcjonowanie bazy danych X.500.
  Nie istnieje nic takiego jak jeden plik zawierajcy wszystkie informacje -
  a jedynie rozproszona struktura danych. Zastanowcie sie jakie demony
  uruchamiacie wlaczajac poszukiwanie Xinskiego w calej Polsce...

  Mam nadzieje, ze Tomek Wolniewicz zechce napisac cos przystepnego (co
  na pewno przyda sie jako tekst np. do Wirtualnej Akademii). Poszukiwanie
  na ogol niezle dziala w ramach jednego serwera. Zwracam uwage, ze znacznie
  lepiej dziala szukanie wedlug schematu Imie Nazwisko niz Nazwisko
  (najgorzej wypada szukanie Nazwisko Imie).

  Wojtek