Re: X.500 i baza userow.

Autor: Kacper Nowicki (kacper_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 29 Mar 1995 - 10:15:41 MET DST

A jakie jest zabezpieczenie przed glupimi dowcipasami ?
Rozumiem, ze przy recznym zmienianiu bazy danych zmieniajacy "na oko"
ocenia, czy informacji mozna zufac, czy nie ?

Mam nadzieje, ze to nie jest czepianie sie. Jestem ciekawy
jak sie autentykuje kilka tysiecy pracownikow naukowych Wroclawia ?

Kacper

Kacper Nowicki e-mail: Kacper.Nowicki_at_fuw.edu.pl
Physics Department Computer Center
Hoza 69, 00-681 Warszawa, Poland fax: (+48)(22)294309