Re: X.500 i baza userow.

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Fri 31 Mar 1995 - 10:24:28 MET DST

Tomasz> Jezeli pojdziemy tylko na przechowywanie okrojonych danych z
Tomasz> /etc/passwd

Huh?

Nie znam sie nijak na X.500 i nie wiem, co tam mozna, a czego nie, ale
jak slysze, ze ktos mialby przechowywac w nim jakies moje dane z
/etc/passwd, to mi ciarki przechodza po grzbiecie.

W /etc/passwd jest tylko jedno pole, ktore uwazam za publikowalne -
moje imie i nazwisko. Takie rzeczy, jak moj shell i home katalog
nikogo nie obchodza, a od hasla to wszystkim wara. Nawet co do userid
mam pewne watpliwosci, choc przydaje sie do talka itp...

   MJ