Re: X.500 i baza userow.

Autor: Stanislaw Polak (polak_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 29 Mar 1995 - 11:03:46 MET DST

> Prawda jest, ze istnieje kilka w Polsce serwerow X500, ale cos nie jest
> dobrze z nimi do konca.
> Przyklad: Korzystajac z http://jaguar.cc.uni.torun.pl:8888/Mc=PL
> poszukuje sam siebie Niwicki (entry Poland)
> dostaje kilka (6) propozycji (zadna nie jest OK)
> w pierszej poszukuje dalej (akurat w Bydgoszczy bo pierwsza na liscie)
> Dowiaduje sie, ze jestem Nowak Anna. hmmm
> Dalej nie szukam, bo malo wiarygodne....
> Jacek Niwicki
Ja znalazlem siebie. Ale rozpoczalem szukanie od entry Cyfronet. Dla entry
Poland poszukiwanie (mnie samego) daje wynik negatywny. Hmm... czyzby ACK
Cyfronet Krakow nie lezalo w Polsce ?

--
II CCC SSS  Stanislaw Polak -- Assistant
II C   S    University of Mining and Metallurgy, Institute of Computer Science