Re: routing

Autor: Piotr Piesik (piesik_at_pozman.edu.pl)
Data: Tue 28 Mar 1995 - 14:22:24 MET DST

Jeszcze raz w sprawie linii Poznan-Warszawa:

Piotr A. Dybczynski pisze:

> Toz to kanal po porostu i ciagnie sie faktycznie dlugo (jakies 300 km).

Otoz 300km jest pociagniete (linia TPSA). Natomiast (takie tu chodza
sluchy, nie wiem na ile prawdziwe) TPSA zwleka z podlaczeniem tej linii
do routera sieci miejskiej w samym Poznaniu. Jesli ktos z Panstwa orientuje
sie blizej w czym problem (albo zna jakas oficjalna wersje) to bardzo bym
prosil o wytlumaczenie mi tego (na liscie lub prywatnie).

Piotr Piesik