Re: os2 warp 3 vs win96 (under construction... :))) )

Autor: Piotr Piesik (piesik_at_pozman.edu.pl)
Data: Tue 28 Mar 1995 - 14:32:05 MET DST

Szymon Sokol:
> Gorbiela wcale mnie nie zaskoczyla. Zaskoczyloby mnie, gdyby IBM wypuscil
> wreszcie cos, co nadaje sie do uzycia.

W ten sposob mozna zmieszac z blotem kazda firme. Slyszalem niepochlebne
opinie o Macach, IBMach, SUNach, Convexach... I pochlebne oczywiscie tez.
Poza tym programy Microsofta sypia sie tak samo jak moje, wiec dlaczego
IBMowskie mialyby byc lepsze? Jestem tylko (podobnie jak moi przedmowcy)
ZDZIWIONY. Zdziwiony tym, ze takie rzeczy sie tu omawia. Mam pytanie:
gdzie omawia sie sprawy POLskiego IP? Bo jestem tu nowy i po prostu
szukam takiego miejsca.

Piotr Piesik