Re: Alex - nowy serwer w Toruniu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 27 Mar 1995 - 13:45:18 MET DST

> Date sent: Wed, 22 Mar 1995 12:04:09 +0100
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: szymon_at_uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol)
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Alex - nowy serwer w Toruniu

> Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
>
> : Wniosek: moze Cyfronet postawilby alexa u siebie i dawal mounty dysku z
> : mirrorami na caly Krakow?
>
> Jesli Ci sie uda przekonac Cyfronet do exportowania NFSem dyskow servera FTP
> (lajkonik.cyf-kr.edu.pl), to masz u mnie Napoleona, albo inna butelke wedle
> Twego wyboru. Ja juz probowalem.
> [...]
No i na dodatek w tym cholernym Convexie co rusz cos pada. Byly juz dwie duze
awarie. Moze lepiej (i pewnie rownie skutecznie ;-) ) byloby przekonac
Cyfronet do tego, zeby przeniesli serwer ftp na cos mniej zawodnego? A wtedy
argument przeciw NFS-owi (ze to Convex) sam zniknie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl