Re: Alex - nowy serwer w Toruniu

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Mon 27 Mar 1995 - 16:38:25 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
> No i na dodatek w tym cholernym Convexie co rusz cos pada. Byly juz dwie duze
> awarie. Moze lepiej (i pewnie rownie skutecznie ;-) ) byloby przekonac
> Cyfronet do tego, zeby przeniesli serwer ftp na cos mniej zawodnego? A wtedy
> argument przeciw NFS-owi (ze to Convex) sam zniknie.

Moze nie wolno bo to micro-super-computer i COCOM nie pozwala(l)? Jezeli
chodzi o czysto techniczne klopoty to ekipy Convexa maja dziwny zwyczaj
zeby instalowac nowa wersje systemu bez patches |-8== Po zainstalowaniu
10.1 w Onsali maszyna co kilka dni sie zatykala z powodu bledow w
alokacji buforow dla TCP/IP. W koncu przyjechali jeszcze raz,
zapatchowali i dziala niezawodnie, ale ciagle sa pewne bledy w TCP/IP -
znam komende, ktora zabija naszego Convexa natychmiast. Za serwis
Convexa placi sie gruba forse wiec trzeba przycisnac fachowcow zeby
zapatchowali - bo nie sadze zeby takie problemy z jadrem byly jeszcze
nie rozwiazane.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec