Re: Lacznosc do Poznania

Autor: Dorota Nicewicz (dorota_at_math.amu.edu.pl)
Data: Thu 16 Mar 1995 - 19:10:47 MET

On Thu, 16 Mar 1995, Tomasz Kokowski wrote:

> Tomek Surmacz:
>
> Po pierwsze: feed do AMU-net 'ciagnie' ok. 4000 grup, a feed do POZMAN-u
> tylko (az ?!) 1000 grup.
>
> Po drugie: serwer news.pozman.edu.pl powstal pozniej niz news.amu.edu.pl ale
> jego aktywnosc (mierzona iloscia feedowanych grup) byla
> ostroznie zwiekszana, a przepustowosc lacza obnizyla
> sie skokowo.
AMU-net ciagnie ten zestaw od kilku miesiecy a klopoty z laczem sa od
paru tygodni wiec nie sadze aby to byla przyczyna naszych klopotow.
Calkowicie nie rozumiem dlaczego, skoro my bierzemy ten feed juz tak dlugo,
zarzadca nowego serwera nie zwrocil sie do nas? Szkoda, ze pozostale
uczelnie poznanskie nie postawily jeszcze swoich serwerow news i nie
ciagna feedu prosto z Warszawy:-))))))))))))

> Ograniczac grupy? Wstepne ustalenia
> na poziomie administracji uslugami sieciowymi w AMU-net i POZMAN dotyczyly
> ustalenia jednego pelnego feedu do Poznania w przyszlosci.

To ciekawe, ze do mnie zadne takie ustalenia nie dotarly. Co w takim
razie oznacza termin "poziom administracji uslugami sieciowymi w AMU"
jezeli nie sa to osoby nimi sie zajmujace?

Zapraszam p. Kokowskiego do podjecia rozmow ale moze nie na liscie
dyskusyjnej?

Dorota Nicewicz
dorota_at_math.amu.edu.pl.