Autor: Lech Borkowski (lbs_at_phys.ufl.edu)
Data: Thu 02 Mar 1995 - 10:24:49 MET
Poza tym: serwis oferowany przez 'bogatego sponsora dla wlasnej reklamy'
wcale nie jest serwisem darmowym - placisz za niego nie wprost, kupujac
produkty owego sponsora w ktore wliczony zostal koszt reklamy. Malo rzeczy
w dzisiejszym swiecie jest 'za darmo'... Pamietacie tego czlowieka co sie
tak cieszyl jaki to mu jakas kompania telefoniczna jeszcze czek dolozyla za
zapisanie sie do nich? Zapomnial biedak, ze kupujac ich usluge bedzie musial
splacic ten czek z nawiazka - pieniadze nie biora sie znikad...
[...]
JMP
--- Widac, ze nie znasz amerykanskiej telefonii. Od MCI, od ktorej dostalem tenze czek na $35, moge odlaczyc sie w kazdej chwili do innej firmy, np. do AT&T, ktora pare dni po utracie klienta (mnie) zaoferowala mi czek na $10, byle bym do nich wrocil. To wszystko nie pociaga zadnych dodatkowych kosztow i zadnych zobowiazan. Przelaczyc sie z jednej do drugiej firmy mozesz w kazdej chwili, a koszt zmiany firmy obslugujacej twoje dalekie polaczenia telefoniczne jest zaden. Nawet te marne $1.49 za zmiane AT&T na MCI bylo pokryte przez MCI. Polaczenia lokalne oplacam niezaleznie od dlugodystansowych. A ceny polaczen na daleki dystans sa zblizone w AT&T, MCI i Sprint. No, ale moze to za duzo naraz na skostnialy monopolem umysl... 8-) Telefonicznej konkurencji zyczy Lech Borkowski
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:49:58 MET DST