Re: Internet Society przeciwko restrykcjom

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 28 Feb 1995 - 19:58:57 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: > From: bartek_at_twins.pk.edu.pl (Bartek Rajwa)

: > bezawaryjnosc, itp). Do czego zmierzam: otoz zlo tkwi nie w NASKU, a w
: > TP S.A. i Ustawie o Lacznosci. Gdyby istnieli konkurenci dla TP S.A.
: > to zapewne prowadziliby tez dzialalnosc jako providerzy IP. Byc
: > moze stanowiloby to jedynie 5% ich obrotu. Nie mam pojecia. Ale
: > prosze mi nie wmawiac, ze inwestycje w telekomunikacje sa nieoplacalne.
: > Oczywiscie, ze sa oplacalne. I to tak bardzo, ze panstwo trzyma na
: > nich lape, poprzez monopol TP S.A.
: >
: Ty wiesz, ze chyba masz racje?
: Zdaje sie niepotrzebnie tyle zesmy sie tego NASK-u czepiali.
Rany Boskie... Ja to od 2 lat powtarzam przy kazdej okazji, i nikt nie zwraca
uwagi - a jak ktos inny to odkryl, to zdziwienie... Przypomina mi sie
opowiadanko SF o facecie, ktorego wszyscy ignorowali :-(

--
                       Szymon Sokol -- Network Manager
U    U M     M M     M University of Mining and Metallurgy, Computer Center