Re: Internet Society przeciwko restrykcjom

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 28 Feb 1995 - 19:07:40 MET

> Date sent: Tue, 28 Feb 1995 18:16:00 +0100
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: bartek_at_twins.pk.edu.pl (Bartek Rajwa)
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Internet Society przeciwko restrykcjom

> bezawaryjnosc, itp). Do czego zmierzam: otoz zlo tkwi nie w NASKU, a w
> TP S.A. i Ustawie o Lacznosci. Gdyby istnieli konkurenci dla TP S.A.
> to zapewne prowadziliby tez dzialalnosc jako providerzy IP. Byc
> moze stanowiloby to jedynie 5% ich obrotu. Nie mam pojecia. Ale
> prosze mi nie wmawiac, ze inwestycje w telekomunikacje sa nieoplacalne.
> [...]
Ty wiesz, ze chyba masz racje?
Zdaje sie niepotrzebnie tyle zesmy sie tego NASK-u czepiali.
Oczywiscie dalej mam za zle NASK-owi ze zada takich zdzierczych cen, ale
slyszalem, ze podobno te ceny sa specjalnie skalkulowane jako zaporowe, zeby
nie podlaczalo sie zbyt wielu komercyjnych uzytkownikow, boby sie siec
zapchala. Nie wiem ile w tym prawdy. Tylko ze potencjalni uzytkownicy
Internetu na tym traca... kogo stac na 2.5 mln miesiecznie za konto?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl