Re: Linie dzierzawione

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_CS.PUT.Poznan.PL)
Data: Tue 28 Feb 1995 - 19:46:29 MET

Andrzej Gorbiel:

> Koszt _krotkiej_ linii rzeczywiscie jest maly. Ale trzeba pamietac jeszcze
> o oplacie instalacyjnej i o tym, ze moga byc klopoty z wlonymi "zasobami"
> w danym regionie. Poza tym TP S.A. na pewno podniesie te ceny, o ktorych
> jakos zapomnialo przy ciagluch podwyzkach taryf.

  Fakt. Nie wspomnialem o tym. rzeczywiscie w rozmowach o tym co by tu mozna
wydzierzawic od TP S.A. Oplata instalacyjna jest, i owszem, jest to jednak
wydatek jednorazowy. Rozmowcy wskazywali takie potencjalne zrodla
potow. Nic nie chcieli natomiast zdradzic o podwyzkach.

> A mnie sie udalo za pierwszym telefonem. Zarowno w Krakowie, jak i w Katowicach.
  Nie bylem zbyt scisly. Nawet sekretarka widziala o podstawowych cenach.
Problemy zaczely sie po zadaniu kilu pytan co do technicznej strony zagadnienia.
Nie wspomne juz o trudnym pytaniu: jak ma sie cena do szybkosci kanalu.

Tomasz Kokowski