Re: informacja dla pylu uzytkowniczego...

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Mon 27 Feb 1995 - 21:51:18 MET

Maciej Matwiejszyn (ve014mm_at_roger14) wrote:
> To oczywiscie oplata instalacyjna:
> (podlaczenie dwoch kabelkow, no moze trzech)
> a ceny:
> <= 1200 bit/s - 60 zl
> oczywiscie + VAT

Coraz bardziej intrygujace. Dlaczego placic za podlaczenie i do czego
wlasciwie? Co to za cennik? 2400 chyba jest juz malo uzywane, nie
mowiac o wolniejszych modemach? Czy to moze POLPAK lub inne dziwadlo?

> Duze pieniadze ???
> To sa kwoty niewyobrazalne !!!
> Kilka firm probowalo, budujac centrale (chyba w Gdyni), ale TP SA
> potraktowala je na tych samych warunkach co zwyklych abonentow, nie
> widzac potrzeby wprowadzenia znizek dla "odbiorcow hurtowych" - wiec sume:
> koszty (malej) firmy i TP SA musieliby oplacic ludzie. Tak to juz jest.

Myslalem o lamaniu w dziedzinie Internetu. Wszystko zalezy od wyobrazni.
Ja jestem w stanie sobie wyobrazic finansowanie polaczenia
satelitarnego, chociaz nie wyciagne tych pieniedzy z wlasnej dziurawej
kieszeni.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec