Linie dzierzawione

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_CS.PUT.Poznan.PL)
Data: Mon 27 Feb 1995 - 18:21:29 MET

  Wtracam swoje 3 grosze do dyskusji:

      Koszt linii dzierzawionej - tzw. miejscowej - znaczy sie w miescie jest
smiesznie maly:

      oplata stala: ok. 30 zl,
      oplata zmienna: ok. 10 zl/km

Kanaly cyfrowe sa drozsze.

Dane pochodza z obowiazujacej taryfy telekomunikacyjnej TP S.A. (luty'95).
Niezle sie trzeba bylo napocic zeby sie dowiedziec, ze wystarczy pojsc
do Biura Uslug Telekomunikacyjnych (jakos tak sie to nazywa) i tam po prostu
kupis stosowna ksiazeczke. W TP S.A. nikt tak za bardzo nie wiedzial konkretnie
ile i co mozna wydzierzawic :-)

Slowem - Internet juz prawie jest osiagalny dla kazdego. Swoja droga krew
mnie zalewa jak sobie pomysle, ze studenci maja Internet w Akademiku.
Ja z pokora natomiast czekam na zmilowanie Jej Wysokosci Telekomunikacji zeby
laskawie zechciala umozliwic mi instalacje jednego telefonu...

Pozdrawiam z autostrady - przepraszam z *prawie* infostrady,

Tomasz Kokowski