Re: Linie dzierzawione

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Feb 1995 - 19:56:21 MET

Tomasz Kokowski (kokowski_at_CS.PUT.Poznan.PL) wrote:

: Wtracam swoje 3 grosze do dyskusji:
: Koszt linii dzierzawionej - tzw. miejscowej - znaczy sie w miescie jest
: smiesznie maly:

: oplata stala: ok. 30 zl,
: oplata zmienna: ok. 10 zl/km

: Dane pochodza z obowiazujacej taryfy telekomunikacyjnej TP S.A. (luty'95).
: Niezle sie trzeba bylo napocic zeby sie dowiedziec, ze wystarczy pojsc
: do Biura Uslug Telekomunikacyjnych (jakos tak sie to nazywa) i tam po prostu
: kupis stosowna ksiazeczke. W TP S.A. nikt tak za bardzo nie wiedzial konkretnie
: ile i co mozna wydzierzawic :-)

A ile trzeba dac lapowki, zeby taka linie zalozono?

: Slowem - Internet juz prawie jest osiagalny dla kazdego. Swoja droga krew
: mnie zalewa jak sobie pomysle, ze studenci maja Internet w Akademiku.
: Ja z pokora natomiast czekam na zmilowanie Jej Wysokosci Telekomunikacji zeby
: laskawie zechciala umozliwic mi instalacje jednego telefonu...

No coz - internet dla studentow to tylko jeden kabel. Ale telefonu w kazdym
pokoju to chyba jeszcze nie maja?

Pozdrowienia,
Jarek.