Re: pogawedki przez Internet

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_pk-siec.oeto.pk.edu.pl)
Data: Mon 27 Feb 1995 - 17:12:34 MET

Maciek Uhlig (muhlig_at_usctoux1.cto.us.edu.pl) wrote:
: Musze Wam doniesc, ze juz pare razy rozmawialem sobie (a tak, glosem!)
: z Jackiem Szamrejem z Warszawy. Calkiem niezle bylo slychac, i to
: w obie strony. A moje lacze do swiata wcale nie takie rewelacyjne:
: zaledwie 38400 na asynchronicznym serwerze Cisco. Moze warto, abysmy
: sie czasami spotkali w dzwiekowym Internecie? Jacek uruchomil reflektor
: (nie pytajcie mnie, jak to dziala :-)) pod adresem 148.81.140.4.
: Po mojej stronie uzywam SUN SPARCstation5, Solaris 2.4 i vat. Czasami
: nawet mam czas chwileczke pogadac. Sprobujcie. Wystarczy napisac:
: vat 148.81.140.4.

slicznie, tylko jedno pytanie - co to jest vat, czy to jest freeware,
i jesli tak, to gdzie znalezc zrodla... uzywam solarisa 2.2
moga byc nawet binaria z solarisa 2.4, czasem dzialaja...
Marcin;)

Marcin Klimowski | e-mail - marcin_at_oeto.pk.edu.pl | IRCNICK - Cinek
WWW home page -  http://www.pk.edu.pl/~marcin - still under construction......
		 	YOUR bus ALWAYS ARRIVES LATER :(