Re: Etykieta sieciowa (netykieta :-))

Autor: Grzegorz Mucha (grzes_at_twins.pk.edu.pl)
Data: Thu 16 Feb 1995 - 10:07:58 MET

Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

: To moze ja w takim razie zaoferuje, by umiescic go na stale jako

: ftp://ftp.ict.pwr.wroc.pl/pub/faq-pl/netykieta.1

: a do crontaba wysylajacego co miesiac rozne FAQ (na razie tylko na temat
: newsow w Polsce) dopisze takze ten tekst? (moglby byc wtedy wysylany via
: news rownoczesnie do POLIP-a, pl.answers i moze jeszcze gdzies...)

: Mozemy tez ustalic zasady umieszczania w tym katalogu innych tego typu
: dokumentow i uaktualniania ich, nawet bez mojego udzialu (specjalne
: konta typu semi-anonymous).

Czemu nie?

                Grzesiek