Re: Etykieta sieciowa (netykieta :-))

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 17 Feb 1995 - 08:38:25 MET

> Witam.
> Ponizej zamieszczam tlumaczenie dokumentu dotyczacego zasasd
> uzytkowania sieci komputerowej.
> Autorem oryginalu jest: Arlene H. Rinaldi z Florida Atlantic University
> przetlumaczyl: p. Krzysztof Snopek Wydzial Elektryczny Politechniki Gdanskiej
   ---
   Powstaje pytanie czy cykliczne wysylanie dokumentu, ktory SIE NIE ZMIENIA
   nie narusza etyki sieciowej :-)

   A skoro dokument jest juz dostepny (i to chyba w paru miejscach) proponuje
   co miesiac wysylac ,,reminder'' a sam dokument rzadziej... Chyba ze
   sie zmieni - wtedy mozna wyslac dodatkowo diff...

   To tylko moje trzy grosze (300 starych zl)

   Wojtek