Re: Etykieta sieciowa (netykieta :-))

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 15 Feb 1995 - 16:51:53 MET

Witold Jurczyk (wjur_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE) wrote:
| Grzegorz Mucha (grzes_at_twins.pk.edu.pl) wrote:
| : : Dokument ten bede przesylal na liste polip co miesiac.
| : Czy ten dokument sie rozni istotnie od tego, co juz kiedys pusciles
| : na liste i czy kolejne (comiesieczne) wersje to bedzie to samo, czy
| : cos zamierzasz rozbudowywac?
| Jest to ten sam dokument i nie bedzie on (raczej) zmieniany.
| Co miesiac bede wysylal ten standardowy tekst, po to aby byl on
| latwo dostepny. Jezeli cos sie w nim zmieni, to rowniez napisze.

To moze ja w takim razie zaoferuje, by umiescic go na stale jako

      ftp://ftp.ict.pwr.wroc.pl/pub/faq-pl/netykieta.1

a do crontaba wysylajacego co miesiac rozne FAQ (na razie tylko na temat
newsow w Polsce) dopisze takze ten tekst? (moglby byc wtedy wysylany via
news rownoczesnie do POLIP-a, pl.answers i moze jeszcze gdzies...)

Mozemy tez ustalic zasady umieszczania w tym katalogu innych tego typu
dokumentow i uaktualniania ich, nawet bez mojego udzialu (specjalne
konta typu semi-anonymous).

| : Pytam, bo jakis czas temu przerobilem to na HTML i jest to dostepne u nas
| : jako http://www.pk.edu.pl/texts/etykieta.html i chcialbym wiedziec,
| : czy mam to uaktualniac za kazdym razem.

Wersje HTML tez tam chetnie skopiuje :-)

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * ------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl