ftp server polskiego oprogramowania shareware/public domain

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 15 Feb 1995 - 15:44:39 MET

Poprzedniego followup'a wyslalem zdaje sie tylko lokalnie, wiec powtarzam:

Wreszcie udalo mi sie wywolac jakis odzew.

In <D3xwwB.4Ls_at_cyf-kr.edu.pl> Redakcja Gazety w Krakowie
<Redakcja_at_Ga-Wyb.Krakow.PL> writes:
>Moim skromnym zdaniem dobrego polskiego shareware jest w ogole bardzo
>malo. Z wrzuceniem do Internetu nie ma tak wielkich problemow -- wystarczy
>kolega-student, ktory wie, co to siec. Ale jak na razie nikt w PL nie
>wystawil instrukcji uploadowania shareware takiej, jak Simtel, Garbo, CICA.
Bo tam juz maja ustalona strukture, i jest im latwiej.
Po to rozeslalem wici, aby zorientowac sie, jaka strukture katalogow zalozyc.
Samo zrobienie katalogu uploads jest bardzo proste, gorzej z pozniejszym
sortowaniem programow.

Skoro jednakze sa jakies programy, to prosze bardzo:
ftp.cyf-kr.edu.pl:/uploads/

drwxrwxrwx 2 yskarock ftp 24 Feb 14 12:04 dos
drwxrwxrwx 2 yskarock ftp 24 Feb 14 12:05 unix
drwxrwxrwx 2 yskarock ftp 24 Feb 14 12:05 win3
drwxrwxrwx 2 yskarock ftp 24 Feb 14 12:06 xwin

Prosze tworzyc podkatalogi (np. grafika czy graphic), dawac pliki w *.zip
(lub *.tar.gz dla Unixa), oprocz glownego pliku programu prosze dac plik
*.txt z opisem, co to za program.
Proponuje tez przesylanie mi maili (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl), gdzie bylby
podany krotki opis (np. w formacie garbo) i proponowany katalog, gdzie
mialby trafic (jeszcze zadnego katalogu nie ma, niczym nie skepowana
swoboda).
Wersje jezykowe zarowno polskie jak i angielskie.
Opisany setup (w wypadku automatycznej instalacji mozliwosc podania
katalogu, zatwierdzania zmian w plikach konfiguracyjnych etc).

>Chodzi nie tylko o ftp server, ale o 'annouce', ktory gdzies musi sie
>pojawic, bo inaczej nikt nigdy nie spojrzy na ten program. Jak wysylalem
Announce - bedzie utworzona lista dyskusyjna emailowata (albo i newsowata).
Ale dopiero wtedy, jak pojawi sie pare(nascie) programow.

>Pozatym oni prowadza staranne indexy, ktorych nikomu z polskich ftp
>administratorow nigdy nie chce sie zrobic.
Index rowniez bedzie, w formacie simindex.idx

do tej
Bardzo prosze o pomoc w tym wzgledzie

>Dzis wyslalem na inf.wsp.krakow.pl to, co mialem pod reka. Nie mam
Ja tez chce :)

-------
Piotr Karocki,
mirror maintainer,