MBONE? (Re: Wymiana routera - komunikat)

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Tue 07 Feb 1995 - 15:52:16 MET

Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl) wrote:

> Idea swietna, ale przeciez jest WARMAN, LUBMAN, POZMAN, itd.

A czyje one sa i kto je zaklada? (pytanie, do dopisania do WARMAN
FAQ)

> Inny temat.
> Czy ktos w Polsce lokalnie probowal CU/SeeMe ?
> Czy jest gdzies w Polsce dzialajacy reflektor ?

CU/SeeMe niezbyt mi sie kojarzy, ale slowo reflektor owszem. Probowalem
puscic vat i nv przez unicasting i udalo mi sie posluchac i poogladac
wyklad z archiwum w Szwecji, ale vat nie chce (chyba) dzialac na
kanalach, gdzie sie gada. Chetnie poeksperymentuje.

Lukaszu, czy NASK przewiduje podlaczenie do MBONE? A moze juz ma?

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec