Re: Mapa polaczen EUnet

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_CS.PUT.Poznan.PL)
Data: Tue 07 Feb 1995 - 16:18:43 MET

  Dziekuje za zimny prysznic a pro pos Eunet-u. Oczywiscie, ze FTP!
Tak sie zaperzylem na LISTSERV-a, ze dopiero ochlonalem po chwili.
Dziekuje za rozkodowanie.

  Prawa autorskie? No chyba, ze zglasza pretensje autor mapki ale na
stronie z mapka (u dolu, przy lewym marginesie) jest (c) 1992, 1993,
1994 EUnet Deutschland GmbH, Eunet Ltd., Eunet BV. Znaczy EUnet.
Mysle, ze nie maja nic przeciwko temu, ze robimy im krypto (a moze i
nie - kto to wie) reklame. Wedlug mnie ... uzywac do woli!

  Podzial mapki na kawalki? Mozna ale potem jak sie chce scalic to
jest to niezaplacona robota.

  Przepraszam za brak odpowiedzi/komentarzy przez ostatnie dni ale
nawal spraw do zalatwienia uniemozliwial mi nawet konsumpcje II sniadania
(w pracy! A jakze!). :-)

Tomasz Kokowski