Re: Wymiana routera - komunikat

Autor: Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl)
Data: Sun 05 Feb 1995 - 12:44:53 MET

Tym razem zadziwila mnie niesolidnosc ludzi, ktorzy
cala te operacje przeprowadzali.
Panowie nie robcie tak nigdy wiecej.
I ja i wielu innych ludzi chce w Was widziec profesjonalistow.

> A moze by tak zalozyc Spoldzielnie... lacznosci ze swiatem. Sadze
> ze zainteresowanch uzytkownikow bylo by troche... W ten sposob
> zamiast czekac na odpowiedz a NASK, mozna by zrobic to samemu.

Tak ...
A moze wziac NASK w ajecncje ?

> ( dla zlosliwych - ja wiem ile to kosztuje i codo tego potrzeba.
> Wlasnie to robie w USA. ).

I chyba niezle Ci to wychodzi.

Wyrazy uznania za "wariata".
To milo spotkac w Internecie jakies swojskie slowo.

> Monopol ? Owszem, ale jak sie 5 uczelni skrzykniw, i przypomi
> sobie gdzie pracuja absolwenci, doda kilka firm przemyslowych i
> jedna zagraniczna firme telco, to moze jednak Sejm uzna ze
> odrobina konkurencji jest potrzebna. To sie nazywa tworzenie grup
> nacisku.

Idea swietna, ale przeciez jest WARMAN, LUBMAN, POZMAN, itd.

Inny temat.
Czy ktos w Polsce lokalnie probowal CU/SeeMe ?
Czy jest gdzies w Polsce dzialajacy reflektor ?

Pozdrowienia,

Jacek Szamrej jasza_at_samba.iss.uw.edu.pl
Center for Complex Systems,
Institute for Social Studies, Univ. of Warsaw, Poland