Re: Wymiana routera - komunikat

Autor: Zbigniew J. Tyrlik (zbig_at_junior.wariat.org)
Data: Sat 04 Feb 1995 - 18:13:23 MET

In <9502041355.aa09044_at_usctoux1.cto.us.edu.pl> muhlig_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Maciek Uhlig) writes:

> [...]

>Ja sie pytam: jak mozna cos zmienic, nie sprawdzic poprawnosci dzialania
>i isc do domu na weekend? Mam perspektywe braku lacznosci ze swiatem przez
>dwa dni.
>W NASK powiedziano mi, ze moja interwencja nie byla juz pierwsza po
>wymianie.

>Oczekuje publicznej odpowiedzi od dyrekcji NASK: co zamierza zrobic, aby
>polski Internet dzialal niezawodnie, a NASK nie traktowal uzytkownikow
>jak kroliki doswiadczalne? Dwa dni temu caly Gorny Slask stal przez
>26 godzin. Teraz znow nie mamy lacznosci ze swiatem.

A moze by tak zalozyc Spoldzielnie... lacznosci ze swiatem. Sadze
ze zainteresowanch uzytkownikow bylo by troche... W ten sposob
zamiast czekac na odpowiedz a NASK, mozna by zrobic to samemu.

( dla zlosliwych - ja wiem ile to kosztuje i codo tego potrzeba.
Wlasnie to robie w USA. ).

Monopol ? Owszem, ale jak sie 5 uczelni skrzykniw, i przypomi
sobie gdzie pracuja absolwenci, doda kilka firm przemyslowych i
jedna zagraniczna firme telco, to moze jednak Sejm uzna ze
odrobina konkurencji jest potrzebna. To sie nazywa tworzenie grup
nacisku.

>Maciek Uhlig

_zjt

--
Zbigniew J. Tyrlik  DoD# 0759  FJ1200 `89-Silver...  zbig_at_wariat.org
APK on the move    	   New Phone - 216-241-7541 active Jan 09.95