Re: Wymiana routera - komunikat

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Sat 04 Feb 1995 - 15:55:07 MET


Lukasz Ploszajski wrote:

(dotyczy wymiany routera waw-gw.nask.org.pl):

> w Warszawie na Cisco 7000 z SSP. Wymiana zacznie sie okolo 9.30 i potrwa
> maksymalnie 2 godziny.
>
> Jezeli po wymianie powstana jakies problemy, to prosze je zglaszac do:
> e-mail: hostmaster_at_nask.org.pl
> tal/fax: +48/22/268000

Jest 13.30. Zaniepokojony przedluzajaca sie przerwa dzwonie do NASK.
Uzyskuje odpowiedz, ze router zostal wymieniony, ludzie poszli do domu
i jesli cos jest niedobrze, to od razu nie zostanie poprawione.
Ja sie pytam: jak mozna cos zmienic, nie sprawdzic poprawnosci dzialania
i isc do domu na weekend? Mam perspektywe braku lacznosci ze swiatem przez
dwa dni.
W NASK powiedziano mi, ze moja interwencja nie byla juz pierwsza po
wymianie.

Oczekuje publicznej odpowiedzi od dyrekcji NASK: co zamierza zrobic, aby
polski Internet dzialal niezawodnie, a NASK nie traktowal uzytkownikow
jak kroliki doswiadczalne? Dwa dni temu caly Gorny Slask stal przez
26 godzin. Teraz znow nie mamy lacznosci ze swiatem.

Maciek Uhlig

----------------------------------------------------------------------
Maciej UHLIG, Computer Center, Silesian University
                          Uniwersytecka 4 St., 40-007 KATOWICE, POLAND
Internet: muhlig_at_usctoux1.cto.us.edu.pl Voice: +48 (32) 588211 (1768)
                                         Fax: +48 (32) 596847
***** Imagine all the people sharing all the world (John Lennon) *****



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:49:53 MET DST