Re: Zaproszenie z Biura Prasowego Rzadu

Autor: Grzegorz Krawczyk (krawczyk_at_kme.agh.edu.pl)
Data: Thu 22 Dec 1994 - 15:00:17 MET

Jerzy Michal Pawlak pisze:

> Lechu, nie kompromitowal bys sie, przynajmniej na tej liscie. Jezeli
> ktos nie wie kto to Eric Thomas czy co to ListServ (prawdziwy, nie
> pozniejsze podrobki) to nie zasluguje na miano znawcy sieci...

Nie uwazam sie za znawce sieci. Ale chetnie dowiedzialbym sie
kto to jest Eric Thomas. Mysle, ze ta wedza moze sie przydac
mnie i innym osobom na tej liscie, ktore tego nie wiedza, aby sie
nie kompromitowac tak jak Pan Lech.

Z gory dziekuje za odpowiedz. Posylam to na liste bo istnieje mozliwosc,
ze jest tu jeszcze ktos poza mna, kto tez tego nie wie.

> Poza tym, co kogo obchodzi jak kto uzywa zwrotu 'znana na calym swiecie
> firma'? Jako zwolennik komercji powinienes pierwszy wiedziec, ze jest to
> zwrot nie znaczacy dokladnie nic...
>
> Michal

Grzegorz

--
| Grzegorz Krawczyk - System & Network Manager                                |