Re: USA to jednak zaden kraj komunistyczny

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 21 Dec 1994 - 18:01:34 MET

Jacek> Michal Jankowski pisal:
> [...]

Jacek> - oplaty za rozmowy lokalne byly "zawsze" ale w wielu miejscach
Jacek> sa znoszone ze wzgledu na to, ze:

Nie zrozumiales mnie. Ja pisalem, ze oplaty RYCZALTOWE byly - i sa -
'od zawwsze'. Tzn, ze za oplata $20 masz prawo dzwonic lokalnie, ile
chcesz. To wlasnie bylo od dawna, i nie wymagalo demonopolizacji do
wprowadzenia. Nie slyszalem, zeby oplaty abonamentowe (owe $20) byly
gdziekolwiek znoszone.

  MJ