Re: USA to kraj komunistyczny

Autor: Leszek Stawiarz cnsf (Leszek.Stawiarz_at_cnsf.ki.se)
Data: Wed 21 Dec 1994 - 11:26:52 MET

On Tue, 20 Dec 1994 wowoc_at_acs.ucalgary.ca wrote:

> Placac srednio 20$/miesiac abonamentu telefonicznego dostaje sie
> dowolna liczbe (darmowych) polaczen lokalnych o niczym
> nieograniczonej dlugosci. Abonament dla instytucji jest
> conajwyzej kilka razy drozszy.
>
> Witold Owoc <wowoc_at_acs.ucalgary.ca>

Czy takie same oplaty obowiazuja w USA, czy sa to dane dotyczace jedynie
Kanady lub Alberty wylacznie?

O tym, ze Kanada jest krajem o wyjatkowych swiadczeniach socjalnych, wiem
od dawna tzn. od mojej pierwszej wizyty w 1979, kiedy uswiadomilem sobie,
ze USA i Kanada to cos ZUPELNIE innego. Wtedy tez przestalem mowic
Ameryka, a jedynie Stany lub Kanada. Ale zeby Stany byly takie hojne i
niekomercyjne to jest dla mnie mila niespodzianka?!

Pozdrowienia

Leszek Stawiarz
Karolinska Institute
Stockholm, Sweden