USA to kraj komunistyczny

Autor: wowoc_at_acs.ucalgary.ca
Data: Tue 20 Dec 1994 - 21:03:13 MET

Tak, tak.
Placac srednio 20$/miesiac abonamentu telefonicznego dostaje sie
dowolna liczbe (darmowych) polaczen lokalnych o niczym
nieograniczonej dlugosci. Abonament dla instytucji jest
conajwyzej kilka razy drozszy.
Oczywiscie prawo zachowania materii obowiazuje.

Ta uwaga to marginesie listu p. Lisa.

Aha, linia dzierzawiona moze byc nawet drozsza niz suma
kosztow dwoch abonamentow, ale za ma sie gwarantowana ciaglosc
lacza (tzn. np. gdy testuja linie, to staraja sie nie
przerywac polaczenia).

Witold Owoc <wowoc_at_acs.ucalgary.ca>