Re: KiB o Internecie

Autor: lbs_at_phys.ufl.edu
Data: Thu 15 Dec 1994 - 08:11:44 MET

A potem poglady Leskiego leza tygodniami m.in. na tym samym serwerze,
z ktorego czytam teraz polip-a. Skandal, nie? Czy namawiasz nas zebysmy
kasowali na swoich serwerach wszystkie Twoje postingi, za ktore nie
zaplaciles?

R.
--
Rafal Maszkowski

---
Leski jest dobrym dziennikarzem i wysyla w swiat
relacje z wydarzen, a nie swoje poglady. Co do slow
"poglady Leskiego leza tygodniami [...]":
Jego Gazeta nie musi tam lezec. Jesli sie okaze, ze
jest sprzeczne z jakims prawem lub pewnymi ogolnie
przyjetymi zasadami, to mozna dystrybucje
ograniczyc do listserv tylko i nie archiwizowac.
Gdyby zdarzylo sie, ze Leski przeszedlby na zarabianie
na tych doniesieniach, to wtedy wypadaloby odciac
mu dostep do bezplatnych archiwow, jesliby wczesniej
sam o to nie poprosil.
O jakie kasowanie moje postingow chodzi? Chcesz, to kasuj.
Czy mnie zalezy na tym, zeby archiwizowac moje wypowiedzi?
Nie.
Lech Borkowski