Re: KiB o Internecie

Autor: lbs_at_phys.ufl.edu
Data: Thu 15 Dec 1994 - 07:56:25 MET

Co to jest zly uczynek?

Cyfronet udostepniac pewne informacje pochodzace z Gazety Wyborczej.

Co to jest dobry uczynek?

Lech Borkowski rozsylac pewne informacje pochodzace z roznych gazet i
agencji prasowych.

Ja bardzo przepraszam, ze musze w ten sposob, ale ta dyskusja stala
sie juz niemozliwa.

Jesli ktos nie wie, gdzie szukac tych listow Lecha Borkowskiego, to
juz mowie: na liscie poland-l. Listy sa wysylane z komputera
uniwersyteckiego, lista jest dystrybuowana przez komputer
uniwersytecki, do tego wcale nie jestem pewnien, czy L.B. uzyskal
zgode wlascicieli praw autorskich na taka redystrybucje...

Ale moze nie powinienem nic pisac, bo mi sie dostanie za wydawanie
'Donosow'...

   Michal

---
Nie rozumiemy sie. Ja nie mam danych dotyczacych funkcjonowania
Cyfronetu i zasad przyznawania kont w C. i dlatego nie bylo
dla mnie oczywiste, na jakich zasadach sie to odbywa. Wolno
mi o to zapytac. Skoro nie ma brudu w interesie, to co stoi
na przeszkodzie, by udzielic informacji o tym, na jakich zasadach
sie to odbywa? Lokalne porzadki w Polsce wcale nie sa dla mnie
oczywiste. Moze dla was sa. Podkreslam: nie interesuje mnie,
co GW ofiaruje czytelnikom. Interesuje mnie, czy relacja
Cyfronet-GW jest oparta na ogolnie przyjetych zasadach w Polsce.
Jesli jest, to bardzo dobrze.
Michale, jesli chcesz dobrac sie do mojej skory, to kein Problem -
podam adres i telefon odpowiedniej firmy.
Zglos sie do mnie po namiary: lbs_at_phys.ufl.edu.
Kazdemu, kto zechce, udziele pelnych informacji.
Mozna tez zglosic sie do wladz uniwersyteckich. BARDZO PROSZE.
Od dluzszego czasu chcialem zaprzestac przesylania
informacji na Poland-L i moze jest to wlasciwy moment.
Serdecznie pozdrawiam,
Lech Borkowski
P.S. Czy nie przeszkadza tobie, ze zajmuje sie tlumaczeniem
Donosow na angielski?