Re: KiB o Internecie

Autor: Jerzy Pastusiak (pastupam_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 14 Dec 1994 - 12:45:36 MET

> Popieram w pelni. Nazwalbym to jeszcze inaczej: pies ogrodnika.
> Sam nie czyta ale innym tez nie pozwoli :-(
> Jacek
Swiete slowa. Moze by Panowie w duchu bardziej konstruktywnym, posta-
rajcie sie moze znalezc innych chetnych i jakos im ulatwic dostep do
Sieci. Moze Niedziela moze NIE. Obawiam sie, ze dla niektorych pism to
nie promocja, a bankructwo. Moze mi ktos sprobuje wyjasnic w liscie
prywatnym dlaczego Polak tak nie lubi Polaka. Moze by juz w nastroju
bardziej Swiatecznym: Wszystkiego Najlepszego Milym Polipowcom,
Jurek ze Szczecina.