Jeszcze o mailer'ach

Autor: Krzysztof Gozdz (GOZDZ_at_kchk.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 14 Dec 1994 - 13:11:50 MET

Byc moze moje pytanie nie jest odpowiednie na lamy Polip'a
- "listy na temat polskiego Internet'u", ale majac w pamieci listopadowa
dyskusje o mailer'ach (czyli na temat wyzszosci Swiat Bozego Narodzenia
nad Swietemi Wielkanocnymi ;-) ), zapytuje:

Jak w systemowym mailer'ze IBM VM'a odpowiadajac na list
uzyskac jego zacytowanie w buforze edytora? A jesli nie ma takiej
mozliwoscie, to moze da sie cos podobnego zrobic poza programem
pocztowym? W tym drugim przypadku prosze o instrukcje "krok po kroku",
bo VM'a znam raczej kiepsko. :-(

Przeczytalem tekst "SIEC EARN W SRODOWISKU SYSTEMU VM/SP opracowane
w Centrum Techniki Obliczeniowej Uniwersytetu Slaskiego wydanie 1.1
Katowice 1991" napiany na podstwaie podrecznika CIUW'u m. in.
przez Macka Uhliga, ale nie znalazlem tam nic na ten temat.
Moze Maciek mi pomoze, albo poleci jakies inne dokumantacje?

Uprzejmie prosze o odpowiedz na moj prywatny adres. Z gory dziekuje.

-Kszychu

   ///\ Name: Krzysztof Gozdz "Kszychu"
   C .. Study: Poland Wroclaw Technical University
     _\ Institute of Control and Systems Engineering
   \ \ E-mail: kszychu_at_i17linuxa.ists.pwr.wroc.pl