Re: KiB o Internecie

Autor: Krzysztof Wroblewski (chris_at_highresnmr.biophys.upenn.edu)
Data: Tue 13 Dec 1994 - 23:53:16 MET

>Tyle, ze pojawia sie, narazie wielce
>abstrakcyjny problem - co sie stanie gdy KAZDA lub prawie kazda gazeta
>bedzie chciala to robic - chyba wtedy oglosicie konkurs kto da wiecej albo
>co ;-)

O niczym innym nie marze. Bede mogl wtedy wybrac to co mi najbardziej
odpowiada. Tak jak kazda inna osoba ktora w Polsce moze sobie w kiosku
wybrac poprostu to co lubi. W tej chwili jezeli chce przeczytac sobie jakas
polska gazete, to w Filadelfii i tak jestem skazany na GW, bo jest to jedyna
gazeta sprowadzana tu z Polski. Oczywiscie sa tu tez dostepne polskie gazety
wydawane w Stanach, ale z Polski regularnie dociera tylko GW. Mysle ze innym
gazetom poprostu nie zalezy na czytelnikach za granica. Nad czym ubolewam.
Krzysztof Wroblewski