Re: KiB o Internecie

Autor: Jerzy Pastusiak (pastupam_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 13 Dec 1994 - 17:17:57 MET

Przepraszam, ale poniewaz juz nie wiem kto komu i dlaczego, zupelnie
bezosobowo jako zwykly uzytkownik - jestem ZA. Z tego co slyszalem
w ostatnim BIG-BYTE (niedziela 13:00, BBC5, sat. ASTRA) w USA jest
kilkanascie gazet dostarczanych przez Internet, w GB jedna. Zain-
teresowanych odsylam do streszczenia na zyczenie: big-byte_at_bbcnc.org.uk
Prawie cala 45 min. audycja byla poswiecona temu problemowi.
Gdyby nie pomoc w tym zakresie osrodkow akademickich, to rzeczywiscie
nie byloby co najmniej polowy lub 3/4 uslug internetowych.
Natomiast gdyby szukac uzasadnienia naukowo-organizacyjnego, na pewno
znalazlo by sie odpowiedna uczelnie. A inaczej, jakie macie panstwo
czasopisam w bibliotece uczelnianej, kto za to placi i dlaczego?
Czy czlowiek nauki musi byc .... Pozdrawiam goraco wszystkich Polipow-
cow, czesc pracy, Jerzy Pastusiak.