Re: KiB o Internecie

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 12 Dec 1994 - 13:46:59 MET

> Wszystkim, ktorzy doszukuja sie tu jakiegos spisku, wyjasniam po raz n-ty.
> Ani ja (poswiecajac swoj cenny czas), ani Gazeta Wyborcza (placac za
> lacze), nie mamy _zadnego_ interesu w udostepnianiu tresci ``Gazety''
> (za darmo!) za posrdednictwem sieci Internet.
>
> -- ,
> Andrzej Gorbiel
>
> ---
>
> Oprocz reklamy oczywiscie. Reklama za darmo na panstwowym
> sprzecie to nie jest zla rzecz, prawda?
>
> GW powinna robic to z wlasnego serwera.
>
> Dlaczego GW rozprowadza swoje materialy z panstwowego
> [...]

Dostarczaj mi tekst (np. e-mail'em) DOWOLNEJ innej gazety czy czasopisma
a zapewnie jego dystrybucje poprzez listserv/ftp/gopher/www.

Po prostu sam SPRAWDZ jak redakcje sa chetne do swiadczenia tego typu
uprzejmosci uzytkownikom sieci, a przestaniesz gadac glupoty (przepraszam
za szczerosc, ale zasluzyles).

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow