Re: Skad te wiadomosci?

Autor: Waldemar Zurowski (bilbo_at_ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 12 Dec 1994 - 14:23:41 MET

>Na serwerze URM sa tylko probki doniesien PAP.
>PAP dostarcza co najmniej kilkadziesiat wiadomosci
>dziennie. Na serwerze URM bylo kilka wiadomosci PAP
>na tydzien, gdy ostatni raz to sprawdzalem.
>
>LB

 No wlasnie - mam taka prosbe, jakby podsylana wiadomosc
znajdowala sie w WWW URMu, to czy nie lepiej przesylac jej
polska wersje? Znam angielski dosyc dobrze, ale jednak
ogarnia mnie straszny bezwlad :) kiedy musze cos przeczytac
majac swiadomosc, ze JUZ jest polska wersja :)

Ewentualne odpowiedzi prosze przeslac na moj prywatny adres.
Jakby nie bylo - ta lista nie jest poswiecona temu tematowi

  Pozdrawiam,

---
   Bilbo
In real       : Waldemar Zurowski
email bitnet  : WALDEK_at_PLEARN
email internet: WALDEK_at_PLEARN.EDU.PL or bilbo_at_ci.pwr.wroc.pl
http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~bilbo/