Re: Zmiana domeny

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_laguna.icm.edu.pl)
Data: Thu 01 Dec 1994 - 19:04:31 MET

Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl) wrote:
> Nie!

> Kategorycznie protestuje przeciw wmawianiu mi, ze to oczywiste ze
> np. 192.123.*.* to Grzdylow. Skad niby mam sie o tym dowiedziec?

> Probujac za pomoca nslookup numery IP do skutku? A jak w koncu sie
> dowiem, ze 192.123.7.15 to sun1.inkk.edu.pl ? Wolalbym osobiscie
> sun1.inkk.grzdyl.pl.

> INKK to powiedzmy Instytut Naukowego Karmienia Kotow. Musze zatem
> to zgadnac, nastepnie szukac w uczonych ksiegach jaka to miejscowosc?

A po co Ci informacja o tym w jakiej miejscowosci znajduje sie ten
instytut ? Sadze, ze trudno spodziewac sie, zeby domena internetowa
miala zawierac w sobie wszystkie informacje, jakich tylko sobie ktos
zazyczy...

Nazwa domeny powinna jedynie:

1. identyfikowac istytucje.
2. okreslac rodzaj instytucji
   (bo na przyklad moge byc w domenie mil i nie zyczyc sobie polaczen
    z edu ...)
3. okreslac kraj

Pozostale informacje, jak pocztowy numer adresowy, szerokosc geograficzna
hosta etc. mozna starac sie uzyskac z innych zrodel (jesli to komus potrzebne).

--wojtek