Zmiana domeny i odwrotnie

Autor: Jerzy Karczmarczuk (karczma_at_univ-caen.fr)
Data: Tue 29 Nov 1994 - 14:09:24 MET

Wielce Szanowni.

Rozumiem, ze zmiana nazwy domeny Politechniki Poznanskiej jest tematem
jak najbardziej tyczacym spraw polskiego Internetu, a wiec

a. jest z definicji interesujaca.
b. podpada pod formalna tematyke tej Listy.

Bardzo sie ciesze wiec, ze otrzymalem w tej chwili 12 list w tej sprawie.

List podpisany przez p. Grzegorza Krawczyka z AGH.

List sklada sie zgrubsza z 35 wierszy postingu p. Piotra Wilka opatrzonych
ptaszkiem ">" i poswieconych Wielkiemu Miastu Lodzi.

Pan Krawczyk dodal posrodku nastepujace wiersze:

        Chodzilo oczywiscie o przyklad :-(

        Chyba nie :-)

(Znaczy sie, ze Lodz chyba sie z niczym nie kojarzy oprocz Lodzi, co bardzo mnie
cieszy. Mnie sie tylko kojarzy ze slyszana pare lat temu w radio skoczna
piosenka niemiecka: "Heeeeyaaa! Wir fahren nach Lodz", przy czym Lodz to
byla Lodz, pisana i wymawiana Lodz, przez o i z, a nie zadna L/o'dz'.)

Nie chcialbym, aby moje wtracenie sie do dyskusji bylo traktowane jako psucie
czyjejs zabawy. Juz dzisiaj w prywatnej poczcie dowiedzialem sie, ze pytania
dotyczace nieczytelnosci rozkladow jazdy LOTu takze sa jak najbardziej
a propos na tej liscie, bo podatnik ma prawo walczyc o jakosc uslug Internetu.
(Co prawda nie wyjasniono mi dlaczego ow podatnik ma walczyc z dyskutantami
listy POLIP, a nie bezposrednio z inkryminowana instytucja, ale niech strace).

Pozwole sobie wiec zakonczyc serdecznym podziekowaniem dla tych z Panstwa,
ktorzy w takich wypadkach nie zmieniaja Subject'u postingu, tylko zgrabnie
pstrykaja REPLY. Bo mimo iz z Poznania przenieslismy sie do Lodzi, to nadal
niektorzy z nas beda mieli ciagotki do kasowania tego bez czytania, co dzieki
subject'owi jest latwiejsze i przyjemniejsze.

Z wlasciwymymi wyrazami szacunku

Jerzy Karczmarczuk,
  Zakl. Informatyki, Uniwersytet w Caen, Francja.