Re: Internet via Radio

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_wega.ics.tup.edu.pl)
Data: Fri 18 Nov 1994 - 08:34:11 MET

> Ja z pytaniem formalnym: Czy nie potrzebna jest zgoda NASK lub
> Internetu (pod postacia jakiegos przedstawiciela)?

  Zapewne tak. Na razie do podjecia dzialan nie zwiazanych z lacznoscia
(przebrniecie przez zgody na Uczelni itp.) wystarczalo oswiadczenie o
niekomercyjnosci stowarzyszenia czy jak sie tam oni zwa (krotkofalowcy).
Dalej bedziemy rozmawiac z POZMAN-em a nie z NASK-iem bo to POZMAN
przejmuje obsluge dotychczasowych abonentow NASK-u w Poznaniu.

Tomasz