Re: Mailery [raz jeszcze]

Autor: Marek Wojcik (wojcik_at_dfki.uni-sb.de)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 12:09:17 MET

 : > > Mniej wiecej rok temu zalozylem w systemie elm i teraz korzystam prawie
 : > > wylacznie z niego. Uzytkownicy ktorzy otrzymuja wiecej niz jeden list dziennie
 : > > tez sie przestawili na elm.
 : > > Nawet paru profersorow udalo sie przekonac i nauczyc ;-)
 : > > Na inne mailery na razie nie ma zapotrzebowania.
 : > > Krzysztof
 : > >
 : >
 : > Dokladnie tak samo, jak u nas.
 : >
 : I u nas. Czasem jeszcze ktos uzywa xmh.
 :
 : Grzesiek

Czesc.
Dlugo czekalem, ale doczekalem sie tylko jednej wzmianki o xmh. Poniewaz
nikt sie na temat tego programu wiecej nie wypowiedzial, chcialbym poprosic
o naszych guru porownanie funkcjonalnosci xmh i elm. Pierwszego z tym programow
uzywam na codzien i bardzo mi odpowiada "zalatwianie" wszystkiego myszka.
O elmie nasluchalem sie tyle, ze postanowilem sprawdzic, czy jest u mnie
zainstalowany. Jest. Na pierwszy rzut oka kojarzy mi sie bardzo z tinem
(choc to oczywiscie co innego).
Zamiast eksperymentowac - pytam: czy warto sie "przesiasc"?

Pozdrawiam, Marek

--
Marek Wojcik <wojcik_at_dfki.uni-sb.de>