Re: Mailery

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 16:43:22 MET

> To chyba przesada... Nie wiem czy bym w ogole pamietal ze istnieje taka
> funkcja - wyslanie signoff jest znacznie prostsze niz uczenie sie jak zmusic
> mailer zeby to robil sam...
>
> JMP

A pamietasz wszystkie listy, do ktorych sie pozapisywales?
A nie chcialbys czasami wyjezdzajac gdzies na dluzej niz tydzien,
nacisnac po prostu 1-2 klawisze zeby sie powypisywac z wiekszosci list -
zeby po powrocie nie miec mailbox'a o objetosci 10 MB?

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow