Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_mimuw.edu.pl)
Data: Thu 03 Nov 1994 - 04:07:49 MET

Szymon Sokol wrote:

>: Krzysio dzielnie tu dyskutuje, i nie mialem zamiaru sie wtracac, ale kolo
>: pewnych rzeczy nie mozna przejsc obojetnie.
>
>Wlasnie to samo mialem napisac ... ale za rada Michala policzylem do 10, i mi
>przeszlo. A co mnie obchodzi, jaka *Ty* religie wyznajesz... Wiec tylko jeden
>komentarzyk:

I slusznie, bo ja sie na przyklad czyms takim nie denerwuje. Natomiast caly
sek w tym, ze ja nic nie wyznaje, ja po prostu nazywam rzeczy takimi samymi
slowami co wszyscy. Moge tego dowiesc.

Ty zas wyznajesz jakis jargon file lub tez znaczenia z lat 60-tych. Kazdego
prawo. Proponuje tylko, zebys nas z powaga sieciowego autorytetu moralnego
nie nauczal ze takie znaczenie jakie Ty przyjmujesz jest jedynie sluszne. Bo
przeslanki ze ono sluszne ma sie nijak do tego, jak sie mowi. Jezykoznawcy
moga sie wytrzasac nad konstrukcjami w rodzaju "podwojne klikniecie" ale
niestety, "dwumlask" nie przejdzie.

>: Szymon Sokol wrote:
>
>: >>Szymon! Ale Cracker nie jest slowem pejoratywnym. Crackerzy sa b. dumni
>: >Zalezy w jakim srodowisku...
>
>: Na tzw. scenie.
>
>Na scenie, prosze panow, to sa przewaznie aktorzy - w dawnej Polsce nazywani
>"komediantami"... ITTBNT.

Hm... to jest zagadnienie, o ktorym sie nie bede szeroko wypowiadal, bo w
zjawisku owym nie uczestnicze i nie uczestniczylem. Natomiast znam nieco
ludzi, co sie zwa, ze sa ze "sceny amigowej" cokolwiek mialo by to oznaczac.
(oznacza zazwyczaj dosyc nieszkodliwych wariatow zajmujacych sie tworzeniem
grafik, dzwiekow i tzw. demek majacych dowodzic wyzszosci ich ukochanego acz
nie stosowanego profesjonalnie komputera nad swiatem innych komputerow).

--
                               73 de Andy SP5WCA