Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Thu 03 Nov 1994 - 09:09:44 MET

>: Fajnie, czy ktos mogl by mi wymienic kilka zalet systemu MS-DOS ?
>
>Jakie inne systemy chodza na PC/XT (procesor 8086 lub 8088, zegar 4.77, 8 lub
>10MHz) ?
>Uprzejmie prosze o niewymienianie CP/M :-)

Na PC/XT nic. Ale w roku 1983 mialem przyjemnosc pracowac na komputerku
G-64: procesor 6809 2MHz, 48 kB RAM, 8kB ROM, dwie stacje dyskietek (ale z
jednej tez chodzil bez problemu). Pod systemem OS-9 - multi-user,
multi-task, latwe konfigurowanie nowych urzadzen, bardzo przyjemy w
obejsciu. Pamietam, jak nas dwoch pisalo na nim swoje prace magisterskie -
a jakze, pod word-processorem, na dwoch terminalach (taz multi-user), nawet
wydrukowalem ja z polskimi ogonkami... I dziwisz sie, ze jak pol roku
pozniej zobaczylem swoj pierwszy w zyciu IBM PC to w glowie mi sie nie
miescilo, jak mozna tak zacofany komputer zrobic i jeszcze miec nadzieje,
ze odniesie sukces? :-)

JMP

PS: Przepraszam ownera listy, stare dyskusje trudno umieraja...