Re: NC i CP 852

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Wed 26 Oct 1994 - 13:54:14 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
> Zyziu, nie wyglupiaj sie... Po pierwsze, Ty przeciez Odry nie pamietasz. Po
> drugie, ja na Odrze 1305 (tej samej zreszta co i Jarek Rafa) pracowalem 2 lata
> i pamietam ja dobrze (a wspominam z lezka w oku) i z cala odpowiedzialnoscia
> stwierdzam, ze to brednie! Pamietam, jak wlasnie w owym okresie wprowadzili te
> (jakze debilna) norme, i spiker w TV (w gustownym wojskowym mundurku) mowil,
> ze to ze wzgledu na komputeryzacje... Tymczasem rzeczona Odra chodzila pod
> systemem George 3 i daty wypisywala tak: Sun 13 Dec 1981. Wiec co ma do rzeczy
> [...]

Tez pamietam, ze to umundurowana komuna, ale znacznie bardziej podoba mi sie
1994.10.26 niz odwrotnie i takiego formatu uzywam. Komputer oczywiscie
poradzi sobie z kazdym formatem, ale format od cyfr najbardziej znaczacych
do najmniej ulatwia zycie ludziom piszacym programy, a zwlaszcza krotkie
skrypty w awk-u.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec